Webinář – “BLUE OCEAN STRATEGY… aneb jak získat nové zákazníky?”

Vážení majitelé firem,


Blue Ocean Strategy (hodnotová inovace) je prověřený systematický postup, který slouží k inovaci produktu a vytváření nebo rozšiřování trhu. Lze vytvořit vlastní tržní prostor, ve kterém nebudete mít po určitou dobu konkurenci? Existuje ověřený postup, který by firmám pomohl dosáhnout tohoto cíle?

Jaký bude průběh webináře:

  • Úvodní případová studie a vysvětlení principů metodiky.

  • Způsob výběru produktu vhodného pro inovační projekt.

  • Prvotní porovnání hodnotové nabídky s konkurencí v daném odvětví.

  • Pojmenování současných zákazníků a tzv. tří okruhů “nezákazníků”.

  • Identifikace bariér, které zákazníky i nezákazníky odrazují od nákupu a používání současného výrobku nebo služby.

  • Šest cest, kterými lze vytvořit nebo rozšířit poptávku po vašich produktech.

  • Inovace produktu (Co vytvořit, posílit, omezit a odstranit), realizace a komunikace.


Webinář povede: Vilém Patloka, Blue Ocean Strategy Practitioner



Kdy? 25. 8. 2021, 11:00-12:15 hodin


ANO, chci se zaregistrovat, abych se mohl(a) zúčastnit >> ZDE.


Akce je organizovaná pod záštitou projektu Rok nových příležitostí 2021.


Hezký den! :)

Ivana Domaníková, AMSP ČR.


50 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše